中企也不玩了! 彭博:企業嫌港股估值低 私有化後赴其他國家上市
中企也不玩了! 彭博:企業嫌港股估值低 私有化後赴其他國家上市

《彭博》今(11日)報導,好多香港上市公司嘅股票估值,都低過歐洲同美國嘅公司。有顧問公司分析,今年會有更多企業選擇私有化退市,然後去其他國家上市,爭取更高估值,甚至中資亦考慮離場,因為國企有現金,融資條件改善,加上公司股票估值低,令佢哋考慮私有化香港上市嘅實體。

 

香港恆生指數係過去 12 個月全球表現最差嘅主要股指,下跌約 16%,而標準普爾 500 指數則上升 27%,日本日經225指數上升超過40%。

 

今年頭季港股IPO僅有12宗,集資額不足50億元,全球排名跌至第10位。上市交易唔多嘅情況下,港股私有化市場卻好活躍,化妝品牌歐舒丹(L’Occitane)將結束在港上市14年嘅歷史。有消息指,行李箱製造商新秀麗(Samsonite)仲未排除私有化交易,同時考慮喺美國雙重上市。

 

全球諮詢公司安邁(Alvarez & Marsal)總經理劉佑昌話,香港上市公司嘅股價都低過歐美公司。以前香港吸引全球企業,但而家唔再係咁。佢預計今年會有更多港股私有化,因為「企業喺其他交易所見到更多價值,可以接觸到其他全球投資者」,佢甚至話呢一切依家「只係個開頭」。

 

法國巴黎銀行亞洲併購部門主管Richard Griffiths分析,香港私有化交易需求強烈,好多公司同私募股權公司都考慮相關可能性。瑞銀集團亞太併購主管Samson Lo話,中國國企亦考慮私有化香港上市,因為「國企有現金,融資條件改善,估值低,所以而家係好時機」。今年初中國醫藥集團亦表明,考慮可能將旗下中國中藥私有化。

 

另外,部分香港上市公司則選擇本地轉移。其中總部位於香港嘅地產公司ESR Group因股價爆跌,今(11日)盤中股價暫報8.5元港元,較2021年股價高峰大跌71%,該公司最大股東正在研究各種選擇,包括考慮私有化。而香港寬頻有限公司所有者亦正考慮,包括公司私有化或引入新投資者。

 

報道指,銀行家對私有化交易充滿希望。瑞銀Samson Lo表示:「未來幾個季度,我哋好可能會見到更多呢類交易……無論係全球品牌定係國企私有化交易,只係時間早晚嘅問題」。《I》

發佈時間: 2024年04月11日 16:16
關於我們 | 加入我們 | 隱私權聲明 | 免責聲明 | 錯誤回報/意見提供
電郵: hongkongmatters.info@gmail.com

Copyright © 2022 香港元宇宙. All rights reserved.